TILLBAKA TILL M****VÄGEN !!



jag är brun och tekla är blekfis !
förlåt men det är ju faktiskt sant, ERKÄNN!! :@

imårron är vi lediga och ja ska sticka till Lund och träna (yy) 'gilla'

ja, nu har jag packat väskan inför helgen med underbaraste mathea
den består av;
 
- cykelhjälm, alltid bra att ha ifall jag vinner över mathea på spel!
- bikini, vi ska bada bland skalbaggar och fästingar
- strumpor, 7 par om ja ska va ärlig, död åt fotsvett!
- bert film, man vill ju lägga en tanke på sin pojkvän då och då
- inträdes biljett, hur annars ska dom släppa in mig hade ni tänkt?
- kaffe kokare, inget går upp emot en kopp efter-middags-kaffe, right?
- tandställning, ja tror inte att en groda vill pussa en prinsessa med snea tänder...
- glasögon , jag vill ju inte ta fel på en ärta och matheas hjärna
- o´boy, onödiga kalorier är alltid bra!

Kommentarer

(Vad trevligt att du tänkte komentera!)

Namn:
du kommer väll tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0