ostbåge

Morsning Korsning Stalker'

nu sitter jag här och myser med mitt täcke
och lyssnar på awsome musik!

idag va ja på ELLEN [nej, ja orkar inte förklara vad det innebär]
va iallafall där med tekkla, helena och mimmi
de va super mysit.
hihi, tack för kvällen iallafall ;))


nästa vecka blir det Helsingkrona (helsingborg för er ¨tröga jävlar)
med ABD *länga längta längta*



saker som jag ska vill köpa när min lön har kommit


- blå-svart randiga strumpbyxor
- blåa benvärmare
- skor...
- lång skjorta som man kan ha över ett par leggins
- lite T-shirtsar
- nya mjukis byxor
- rosa tjocktröja
- ny mascara
- lite fler nagellack, ljusrosa, aprikos och svart ;))
- lite nya underkläder
- kjol
- jeans shorts till sommaren
- lite nya armband

... säkert fler grejer som ja ska köpa, fast som ja inte komemr på just nu




ajja, bloggar innan jag går och lägger mej ikväll

so long- flaggstång


Kommentarer

(Vad trevligt att du tänkte komentera!)

Namn:
du kommer väll tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0